Selectează o Pagină

Aplicații și jocuri scurte, colorate, pe care copiii și adolescenții le pot programa imediat! 🙂

Python în școli
Înscrie-te acum

Code

Ce facem

Cursurile de programare în Python le țin în școlile din București și Ilfov pentru a contribui la creșterea nivelului de educație în tehnologia informației

Care sunt beneficiile copiilor:
-> Vor dobândi abilități de dezvoltare a problemelor în Python cu exemple colorate și distractive.
-> Vor învăța programare folosind grafica Turtle pentru copiii mici, apoi cu vârsta  vor coda jocuri și aplicații bazate pe text.
-> Își vor construi propriile jocuri și vor crea pentru ele grafică frumoasă, proprie.
-> Vor învăța elementele de bază ale programării, de la variabile la bucle și funcții,  cu aplicații interactive și captivante.

Ce vor învăța copiii la curs

Modulul Turtle

Introducere în Python, desenarea spiralelor și a formelor colorate, cum adăugăm un background

Variabile și bucle

Unde ne ținem datele, ce sunt erorile, la ce folosim operatorii și cum funcționează buclele

Condiții și jocuri 🙂

Introducere în condiții, operatori de comparare, numere aleatoare, jocuri cu numere și jocuri de cărți

Funcții

Intro în funcții și cum le folosim, parametrii și argumente, ce este ”return” și alte jocuri diferite și complexe

Cum ne organizăm

}

Durata

 În fiecare săptămână
1 oră pe săpt

Locația

 În laboratorul de informatică al școlii

Preț

 300 lei/copil/lună 

Structura cursului

Capitoul 1 - Noțiuni de bază

Ce este Python, ce mediu de lucru folosim, cum instalăm Python
Cum rulează?
Cum scriem primul program in Python?
Multe exerciții

Capitoul 2 - Modulul Turtle Graphics

Introducere în Turtle Graphics
Primul program în Turtle
Adăugăm culori și background
Cum se mișcă elementele? 
Multe  exemple

Capitoul 3 - Numere și variabile

Introducere în variabile: unde ne ținem lucrurile? 🙂
Numerele și matematica în Pyhton
Șiruri de caractere: cum comunicăm cu prietenii noștri?
Multe  modele din viața reală

Capitoul 4 - Bucle

Cum repetăm același lucru de un număr finit de ori?
Cum să-ți construiești o buclă?
Cum desenezi o floare?
Cum ceri utilizatorului să adauge date?

Capitoul 5 - Condiții

Introducere în conceptul ”Condiții”
Operatori folosiți
Poligoane și flori colorate
Multe  practică

Capitoul 6 - Multe jocuri

Introducere în numere random
Spirala
Piatră – Hârtie – Foarfece
Multe  situații pentu deprindere

Office

Bd. Expozitiei 2-4, CityHub
Sector 1, București

Contactează-ne