Aplicații și jocuri scurte, colorate, pe care copiii și adolescenții le pot programa imediat! 🙂
Python în școli Înscrie-te acumCode
Ce facem
Cursurile de programare în Python le țin în școlile din București și Ilfov pentru a contribui la creșterea nivelului de educație în tehnologia informației
Care sunt beneficiile copiilor:
-> Vor dobândi abilități de dezvoltare a problemelor în Python cu exemple colorate și distractive.
-> Vor învăța programare folosind grafica Turtle pentru copiii mici, apoi cu vârsta vor coda jocuri și aplicații bazate pe text.
-> Își vor construi propriile jocuri și vor crea pentru ele grafică frumoasă, proprie.
-> Vor învăța elementele de bază ale programării, de la variabile la bucle și funcții, cu aplicații interactive și captivante.

Ce vor învăța copiii la curs

Modulul Turtle
Introducere în Python, desenarea spiralelor și a formelor colorate, cum adăugăm un background

Variabile și bucle
Unde ne ținem datele, ce sunt erorile, la ce folosim operatorii și cum funcționează buclele

Condiții și jocuri 🙂
Introducere în condiții, operatori de comparare, numere aleatoare, jocuri cu numere și jocuri de cărți

Funcții
Intro în funcții și cum le folosim, parametrii și argumente, ce este ”return” și alte jocuri diferite și complexe
Cum ne organizăm
Durata
În fiecare săptămână
1 oră pe săpt
Locația
În laboratorul de informatică al școlii
Preț
300 lei/copil/lună
Structura cursului
Capitoul 1 - Noțiuni de bază
Ce este Python, ce mediu de lucru folosim, cum instalăm Python
Cum rulează?
Cum scriem primul program in Python?
Multe exerciții
Capitoul 2 - Modulul Turtle Graphics
Introducere în Turtle Graphics
Primul program în Turtle
Adăugăm culori și background
Cum se mișcă elementele?
Multe exemple
Capitoul 3 - Numere și variabile
Introducere în variabile: unde ne ținem lucrurile?
Numerele și matematica în Pyhton
Șiruri de caractere: cum comunicăm cu prietenii noștri?
Multe modele din viața reală
Capitoul 4 - Bucle
Cum repetăm același lucru de un număr finit de ori?
Cum să-ți construiești o buclă?
Cum desenezi o floare?
Cum ceri utilizatorului să adauge date?
Capitoul 5 - Condiții
Introducere în conceptul ”Condiții”
Operatori folosiți
Poligoane și flori colorate
Multe practică
Capitoul 6 - Multe jocuri
Introducere în numere random
Spirala
Piatră – Hârtie – Foarfece
Multe situații pentu deprindere
